marți, 5 iulie 2011

Update comanda Kurtmann si comanda Boohoo:)

     Dupa cum spuneam intr-o postare anterioara, duminica dupa-amiaza am dat o comanda pe www.kurtmann.ro . Erau reduceri mari, asa ca am profitat. Pe doua fustite am dat 39 de lei cu tot cu transport. Stiam ca au fost expediate prin curier, iar aseara cand am verificat, comanda aparea ca fiind pe la Brasov. Ma asteptam sa ajunga azi dupa-amiaza sau maine. Insa pe la ora 11, cand imi era somnul mai dulce,  mi-a sunat telefonul. Era curierul, sa ma anunte ca in 10 minute este la mine. Deci au fost foarte promti, lucru care mi-a placut. Fustitele imi plac, marimile se potrivesc. Dupa cum anticipasem, cea care este marimea S este la limita dintre a-mi veni si a-mi fi mare. Se pare ca sunt eu prea mica:)). Recomand acest site. Au preturi bunicele chiar si fara reduceri, dar daca prindeti ceva la reducere chiar ati facut o afacere.




 Scuzati tricoul galben care n-are nici o legatura:D.

     Cat despre comanda pe Boohoo, spuneam tot intr-o postare anterioara ca as vrea sa fac o comanda si nu pot sa decid ce sa-mi iau:). Imi placuse mult o rochita si astazi cand am intrat pe site ia-o de unde nu-i. Cu toata parerea de rau din lume, am inceput sa caut altceva. Pana la urma ma decisesem sa iau o rochita si o salopeta (playsuit...nu stiu exact daca asta e termenul corect). Pana m-am mai invartit putin pe site, cand sa plasez comanda, salopeta deja nu mai era pe stoc. Imi facusem o mie de nervi. Pana la urma am comandat o rochita, o alta salopeta si o caciula (da, da, in toiul verii:D). Sper sa ajunga cat mai repede coletul si sa mi se potriveasca marimile.





Va puuup!*                                                                                                                        

7 comentarii:

  1. ce tare e caciulitaaaaaa!!! cat a costat? ce funny ca e vara si noi vorbim de caciulite dar chiar e super :D pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mereu am fost dilie si nu m-am gandit ce anotimp e. Daca vad ceva ce imi place, sunt in stare sa imi iau doar cizme, caciuli si fulare chiar daca e vara:D. Caciulita a fost doar 2 lire. Eu de mult timp vroiam o caciula de asta, dar ori erau prea scumpe, ori mi se pareau prea cheap, ca aspect. Sper ca asta sa arate bine. Doar nici nu mi-o luam, dar eu am crezut ca este 9 lire transportul si de fapt este 7, asa ca am profitat de cele 2 care au ramas:D.

    RăspundețiȘtergere
  3. am si eu o intrebare .. Cum ai dat comanda pe Boohoo ca vreau si eu . Ai dat prin cineva anume ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Eu am dat singura comanda, e usor. Trebuie doar sa ai bani pe card si cam atat:D. Comanda vine cam intr-o saptamana si transportul e free:). Daca ai nevoie de mai multe detalii te ajut:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna . Ai mai dat comanda de pe Boohoo? Pentru ca vreau si eu sa dau si vroiams a stiu daca ai intampinat probleme cu livrarea :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Hey! Am dat de doua ori pana acum. Asta despre care am postat si inca una pentru banchet in clasa a12a. N-am avut niciodata probleme cu livrarea. Intr-o saptamana ajungeau la mine coletele. Poti comanda cu incredere!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai platit vreodata cu Paypal? Trebuie sa fie in Euro sau in Lire? Sau se poate si in lei... imi e cam frica sa dau datele personale ale cardului

    RăspundețiȘtergere