miercuri, 22 decembrie 2010

Schwarzkopf Gliss Hair Repair leave-in

       Am facut inventarul produselor pe care le-am luat cu mine acasa in vacanta si m-am gandit sa ii fac un scurt review acestui balsam leave-in.
       Am luat din nou poza de pe net pentru ca, in primul rand, nu am cablul de la aparatul foto la mine, si in al doilea rand, nu prea vad rostul sa fac o poza, sa o descarc pe calculator, cand pot gasi poza cu exact acelasi produs cu ajutorul sfantului google.
       Am varianta portocalie, cum este cea din poza, care este pentru par uscat si degradat. Nu stiu de ce, la vremea respectiva, citind "Total repair. Express repair conditioner" ma gandeam ca folosindu-l, parul meu va arata ca in reclame.... Ei bine, n-are nici o treaba cu parul fetelor din reclame, insa isi are si el rostul lui.
      
        Ce spune ca face???

      "Aveti parul uscat sau deteriorat? Acest balsam Express Repair cu 19 ingrediente active si sistemul de refacere a celulelor protejeaza impotriva ruperii parului si asigura pieptanarea usoara si suplete."

     Ce sa zic? Faza cu refacerea celulelor pare putin cam metaforica. Mi se pare ca spunand asta, spun ceva de genul "firele despicate isi vor reveni, iar parul dumneavoastra va fi mai sanatos ca niciodata". Ma lasi???:))) Insaaaaaa, in ceea ce priveste pieptanarea usoara, le dau dreptate in intregime. Stiu ca nu e bine sa ma pieptan cand parul meu este inca ud, insa daca iau asta in considerare stau jumatate de ora sa trag de el dupa ce se usuca, atat de incurcat ramane. Problema e ca nu era o practica usoara nici macar cu el ud. Aici intervine acest leave-in. Dupa ce imi tin prosopul in cap o ora, doua, trei, si parul meu e inca umed, dau fas fas fas cu Gliss si pieptanatul devine o placere:)). Ok, hai sa nu aberam.... Ideea e ca intr-adevar descurca parul sau ce i-o fi facand, dar nu-mi mai vine sa urlu cand trec cu peria prin el.

    M-am uitat si pe ingrediente in incercarea mea de constiinciozitate:)). Recunosc ca mare lucru nu am inteles, dar alcool nu are, SLS nu are, parabeni nu are.... In schimb, are parfum, dar pe mine nu ma deranjeaza, mirosul imi aduce a compot. Fac asocieri ciudate uneori;;).

   Costa in jur de 12 lei, si pentru pretul asta, chiar se merita. Daca ar fi costat mai mult nu l-as fi recumparat doar pentru faptul ca imi descurca parul, dar asa cu siguranta voi reveni la el. In plus, il am de foarte mult timp si nu se mai termina. Cred ca al meu isi va da duhul in curand, dar adevarul este ca si-a cam trait viata:)).

2 comentarii:

  1. il folosesc si eu de mai bine de 6 luni inainte de a mi-l indrepta cu placa, nu trebuie pus prea mult pt ca are tendinta sa se ingrase, dar aplicat pe varfuri e chiar ok.

    RăspundețiȘtergere