luni, 4 iulie 2011

Duminica asta...

     Chiar daca aproape a trecut si ziua de luni, m-am gandit sa scriu ce si cum despre ziua de ieri deoarece imi era dor de tipul asta de postare:).

|Am vazut| cateva episoade din House M.D...iubesc serialul asta  |Am ascultat| Colbie Caillat |Am citit| bloguri... |Am facut| nani pana la 2......  |Am mancat| friptura de vita, biscuiti, ciocolata |Am baut| apa si Cappy de portocale rosii  |Am gandit| N-am prea gandit:)))  |M-am bucurat| Ca m-am intalnit cu Ana si am iesit la suculet  |M-am enervat| Ca nu mai afisau astia nota la marirea aia  |Mi-am dorit| Sa fie frumos afara....|Click| bloguri, facebook & Co.  |M-am mirat| nu cred ca m-a mirat ceva


Continuare: Lunea asta.....:))): Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeey, s-a afisat nota si am luat 10. Sunt happy, happy, happy:X.

2 comentarii: