duminică, 26 iunie 2011

Review TIS Gel contur pentru ochi

    Inca mai am putin din gelul pentru ochi de la Gerovital, insa cum e pe terminate, trebuia sa ma aprovizionez. Am cautat prin toate farmaciile si plafarele crema de ochi de la Cosmetic Plant, insa nu am gasit-o nicaieri. Astfel, intr-un final, am ajuns la asta. Probabil nu as fi bagat-o in seama, tinand cont de pretul extrem de mic si lipsa de "renume", insa am si un balsam de buze de la TIS, luat mai demult din farmacie, care este chiar multumitor.
     
Ce spun ei:

"Ingrediente: aqua, glycerin, cetyl alcohol, ceteareth-12, Centaurea cyanus, Inula helenium, Vaccinum myrtillus, carbomer, triethanolamine, methylparaben.

       Produsul este recomandat pentru protejarea sin intretinerea pielii sensibile din jurul ochilor. Asigura elasticitatea si tonicitatea acesteia. Se aplica pe pielea din jurul ochilor in strat subtire, masandu-se usor. Utilizare zilnica, dimineata si seara.

        Nu contine parfum. Nu contine coloranti sintetici.

        Contraindicat persoanelor cu hipersensibilitate la una dintre componentele produsului."

Parerea mea:

    Nu am apucat sa o folosesc de prea multe ori, insa pana acum imi place. Eram obisnuita cu gelul de la Gerovital, care are o consistenta total diferita de crema asta, si imi place mai mult crema, imi lasa senzatia ca intr-adevar hidrateaza.
    Ingredientele nu sunt to die for, insa pot trece cu vederea, atata timp cat simt ca imi face bine. Si la case mai mari exista ingrediente mai putin binefacatoare:).
    Dupa cum spuneam, nu contine parfum, deci miroase a ......nimic.
    Prima oara mi-a iesit cam mult din tub, probabil am strans eu prea tare. Ma gandeam ca voi avea probleme cu dozarea, dar s-a dovedit a fi ok. Este nevoie de o cantitate destul de mica de produs pentru o aplicare.
     Nu stiu daca are efecte benefice pe termen lung, insa pe moment imi simt pielea din jurul ochilor hidratata si relaxata.
     Ambalajul cam lasa de dorit, e banal, insa la banii astia nu le poti avea pe toate, iar eu nu imi doresc sa cumpar un ambalaj, ci un produs.
      Cantitate: 15 ml
      Pret: 5.3 lei
      Eu am luat-o dintr-un plafar, dar ar trebui sa existe si in farmacii.
   

2 comentarii: