sâmbătă, 2 iulie 2011

I got caught....

    Spuneam in urma cu cateva postari ca nu sunt genul de persoana care sa stea ore intregi sa se uite pe un site cu haine/cosmetice/accesorii. Dar se pare ca daca o faci o singura data, te prinde. Dimineata (ma rog, era ora 1), cand m-am trezit, am intrat pe www.boohoo.com, deoarece visasem ca niste prietene isi faceau in fiecare zi comenzi si mi-as fi dorit si eu sa fac asta zilnic:)). E posibil sa fi fost un semn. Sunt reduceri........mari. Am vazut o gramada de lucruri care imi plac. Am bantuit pe site cateva ore, insa problema e ca nu pot cumpara tot site-ul, asa cum mi-as dori. Mi-au placut enorm urmatoarele:
                                                   1.

                               
                                                   2.


                                                  3.

                                                  4.

                                                  5.

                                                   6.
 
                                                  7.

                                              8.

                                                  9.
   
                                                 10.

                                                  11.
          Bine, mi-au placut mult mai multe, dar niciunul dintre articolele de mai sus nu are pretul mai mare de 10 lire. Am incercat sa fac o lista cu cele low-cost:). Daca ar trebui sa alegeti doar 3 dintre ele, pe care le-ati alege? Eu ma gandeam la 2, 4 si 5, dar sunt indecisa. Va puuup:*

2 comentarii:

  1. Mie imi plac 1 si 3, dar la pretul asta de ce sa te limitezi la 3 produse? La noi iti iei o singura rochie cu 30 de lire...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, stiu ca nu se compara preturile cu cele practicate la noi, insa momentan am alte prioritati. Trebuie sa strang bani pentru mare si mai am de mers in cateva locuri vara asta... Asa ca oricat as vrea, nu mi le pot lua pe toate. Abia astept sa inceapa facultatea sa imi vina bursa:)).

    RăspundețiȘtergere