vineri, 3 octombrie 2014

Bad, bad girl !

             Stiu, stiu! Sunt neserioasa, lenesa si mincinoasa... Mi-am anuntat de cateva ori revenirea, dupa care am disparut ca magarul in ceata over and over again. Ehhh, sunt aici, din nou! Sper ca de data asta pentru mai mult timp. 
             
            N-am mai scris nimic pentru ca nu am mai simtit nicio chemare. Am trecut prin tot felul de stari, sentimente, situatii.... mai bune, mai putin bune.... si nu m-am mai simtit in stare sa scriu. Si in conditiile astea nu avea rost sa intru pe blog sa scriu doua cuvinte fara nicio tragere de inima sau eventual sa postez cate o melodie doar ca sa stiti ca inca traiesc. Ori facem lucrurile din placere, ori nu le mai facem!

           Cu siguranta va mai dura ceva timp pana imi voi intra in ritm, dar usor usor intentionez sa revin in campul muncii. As spune ca acum sunt ceva mai coapta la minte decat ultima data cand am trecut pe aici si sper sa ma tin de treaba. 

            Acestea fiind spuse, see you soon ! (jur pe rosu! )











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu