miercuri, 7 septembrie 2011

Ramble & Lotiune regeneranta cu petroleum Gerovital Plant Tratament

    Voi incepe cu partea de ramble. Vor urma multe, sau mai putin multe randuri incoerente despre tot ce am eu pe suflet. Ma rog, aproape tot. Pentru inceput, I'm in Italy. Am venit ieri si se pare ca am gresit ziua, deoarece exact atunci si-au gasit neneii astia sa faca greva....ghici in ce domeniu? Transport public. In aceste conditii, minunatul avion care trebuia sa plece la 14:15 din Bacau a plecat la...pam param pam pam...18 si ceva. Am stat patru ore in aeroportul ala care nu-i mai mare decat casa bunicii mele, doldora de oameni care mai de care. Am vazut de toate....copii care se taraiau pe jos, oameni care se certau, oameni care se pupau, familii intregi de cocalari.... Nu vreti sa stiti. Noroc ca am gasit la bar un loc cu priza si m-am uitat la Grey's anatomy pana mi s-a facut rau. Ba mint...nu mi se face rau niciodata de la Grey's anatomy:D. Cand in sfarsit am fost si noi imbarcati, imi caut locul si cand il gasesc realizez ca era ocupat de ....un CATEL...no kiddin'! Statea tantos in cusculita lui. Dragalas el de altfel, dar era locul meu. My place! Pana la urma m-am multumit cu altul.
    Next thing: Preturile in avion sunt nesimtit de scumpe...and I'm wondering why. Cica era oferta: O doza de suc si un Snickers/Bounty/Mars erau reduse de la 8 la 7 euro. Whaaaa.... pai cu banii astia imi iau 7 doze si 7 Bounty, sau cate 6....anyway...
    Nu, n-am terminat! Mai am o problema si atat. O problema cu fetele care nu se epileaza pe maini, sau cel putin cu cele care il au la fel de des si sanatos ca cel din cap. De ceee? Am auzit pana acum de la nu stiu cate persoane ca "nu ma epilez pe maini ca o sa creasca mare si lung si negru si...." What the hell? Nu o sa creasca daca ai grija de asta. La fel cum te epilezi pe picioare si in alte locuri secrete, trebuie sa o faci si pe maini. Inteleg cazurile in care nu e nevoie deoarece e insesizabil, dar daca esti o mica Yeti nu ai nici o scuza. Yeeees, today is my mean day. I'm sooo mean.
    Daca imi mai amintesc ceva va spun, be sure! In rest sunt bine, sanatoasa, voinica...mananc mult si cam atat:)).


    Trecem la partea mai interesanta...sau cat de interesanta poate fi parerea mea la prima vedere folosire despre Lotiunea regeneranta cu petroleum de la Gerovital Plant. Am folosit-o numai o data, asa ca parerea mea nu e foarte avizata.... Si-a cumparat-o prietenul meu in speranta ca va ajuta in ceea ce priveste caderea parului, dar a folosit-o o singura data si i s-a parut lui ca ii cade si mai mult din cauza ei. I-a intrat asta in cap si a zis ca o arunca:)). Apropo, daca stiti ceva cu adevarat eficient in aceasta problema, lasati un comentariu. PRETTY PLEASE!;;)
    Si cum e pacat sa risipesti produsele, fiind si criza, m-am oferit eu pe post de cobai. Tot trebuia sa ma spal pe cap in seara aia, i-am zis ca imi asum riscul sa raman cheala...which never happened:D. Eu aveam oarecum incredere, deoarece am citit foarte multe laude la adresa ei.

     Cu ce se lauda?

" Indicatii: Indiferent de tipul parului tau, aplica acest tratament daca ai constatat devitalizarea firului de par, un aspect tern al parului sau chiar mai neplacut, caderea parului nu mai este in limitele normalului.

  Actiune: Zi de zi parul tau este supus agresiunii cauzate de poluare, radiatii UV, tratament termic, componente chimice, etc. Din cand in cand, fa-ti timp pentru sanatatea parului tau si aplica aceata lotiune de la radacina pana la varf. Principiile active stimuleaza circulatia sanguina la nivelul scalpului, avand astfel un efect pozitiv si asupra procesului de crestere a parului. In acelasi timp, ea intareste firul de par, hranindu-l si hidratandu-l.

 Aplicare: Lotiunea se aplica cu ajutorul unui tampon de vata pe pielea capului si pe toata lungimea firului de par. Se maseaza bine, iar apoi lasa sa actioneze timp de 3-4 ore. Spala bine pe urma cu Samponul regenerant. Dupa limpezire, pulverizeaza Ser pentru varfuri deteriorate.

  Efect: Combate caderea parului, stimuleaza cresterea sanatoasa a acestuia, intareste structura firului de par.

  Sugestie: In functie de gradul de degradare al parului tau, aplica acest tratament local, o data- de doua ori pe saptamana, timp de 3-4 luni.

  Ingrediente: Ricinus Communis (Castor) Oil, Deodorized kerosene, Isopropyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Benzyl Alcohol, Coumarine, Limonene, Parfum (Perfume).

  Continut: 100 ml "


  M-am dat cu ea pe la 7 si ceva, urmand sa ma spal pe la 10. Mi-am pus pe o discheta si am dat cat de bine am putut pe radacini si oarecum pe lungime. Se consuma destul de mult produs pentru ca, din cate mi s-a parut, este absorbit imediat de discheta. Nu, n-am eu capul mare:D. Stiam eu ceva de un miros dubios, am mirosit-o si in sticla, but believe me....it's ieacs:)). Stiu ca ma exprim impecabil. Don't blame me for that:D. In alea 3 ore cat am stat cu ea in par imi tot venea cate o adiere usoara pe la nas. Parca imi bagasem capul intr-un butoi cu gaz. Dar baba la frumusete sufera, nu? Ah, parul arata ca si cum nu ma spalasem de doua saptamani, dar nici asta nu mai conteaza, oricum te speli dupa.
   Dupa trei ore mi-am spalat parul cu sotul lotiunii, Samponul regenerant de la Gerovital Plant. Ce sa zic, fac o pereche bunicica. Samponul miroase mai bine si tin sa mentionez ca nu mi-a ramas niciun fel de miros in par, cel putin niciun fel de miros nasol.
   Sa zic vreo doua cuvinte si despre sampon? Hai, sa fiu draguta. Are o consistenta oarecum lichida si la prima aplicare oricat ai pune ai impresia ca ai pus prea putin, nu prea face spuma. La a doua aplicare incepe sa semene a sampon si curata toata lotiunea aia:)). Repet, miroase mai bine decat lotiunea, din a carei miros nu mai ramane nimic. Per total imi place.
   Ce mi-a mai placut a fost faptul ca, desi nu am folosit balsam, m-am putut pieptana destul de ok....and that IS something! De obicei daca nu folosesc balsam raman fara jumatate din podoaba capilara:D. Sa nu mai spun ca parul meu statea bine fara sa folosesc placa sau alt instrument de tortura. Nu era ca scos din salon, dar avea volum si tinuta....si desi au trecut doua zile de cand m-am spalat, inca nu e in asa hal incat sa nu scot nasul din casa. Arata inca destul de bine.

  Acestea fiind zise, sper ca nu v-am plictisit maxim si ca nu v-am pierdut pe drum. Wow, asta a fost o zi in care am avut chef de vorba:)). Sper sa mai fie multe la fel, doar ca mai coerente si mai organizate.

Va puuup:*
   

4 comentarii:

  1. Ce-mi place de tine :))) Stiu cum e cu avionu'..care mai de care prin aeroport. Toti dubiosii cu mirosuri speciale, uneori ma intrebam daca tot au bani de bilete, n-au 5 lei si pentru un sapun? Trist..:))dragut review, m-ar tenta si pe mine solutia asta..dar nu suport mirosul :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu folosesc si lotiuneade par, dar si crema de fata, lotiunea tonica de la Gerovital.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu folosesc lotiunea...Da, e adevarat ca atunci cand o aplici iti pica mult par dar in timp poate nu mai pica....Abia am o luna de cand o folosesc. Nu sunt incantata de ea! Prefer sa imi cumpar Revalid! Dau 70 de lei dar stiu ca face toti banii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Prietenul meu nu a vrut sa riste cu poate... Ce folosesti de la Revalid? Pastile sau sampon si balsam?

    RăspundețiȘtergere