sâmbătă, 23 iulie 2011

Castigatoare mini mini mini giveaway-utz

  Am inceput aseara sa scriu postarea asta, dar n-am reusit sa o finalizez din cauza ca aveam o durere teribila de cap. Nici sa tastez nu mai eram in stare. Si pana la urma ori daca o postam azi-noapte la 1, ori acum, cam tot aia e.
  A venit momentul sa aleg castigatoarea mini mini mini giveaway-utz-ului. V-am spus ca voi extrage castigatoarea cand ma voi intoarce acasa, sa nu credeti ca-s neserioasa:). Am avut acces la internet si acolo, dar am mers in vizita, nu sa stau pe net. Au fost 12 persoane inscrise, si fiind atat de putine, m-am hotarat sa amestec numerele de......12 ori:). Ceea ce voi face exact acum:).
  ................................................................................................
    Imi pare rau ca nu pot premia toate fetele, dar sper sa mai fac giveaway-uri, sau macar giveaway-utz-uri:).

    Pam paraaaaaaam.....



      Castigatoarea este.......Ana. M .  Se pare ca cei din urma chiar sunt cei dintai:).

      Daca in 48 de ore nu primesc detaliile pentru expediere pe adresa anton_andreea_alexandra at yahoo dot com,  voi alege alta castigatoare.

      Va puuuup:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu