joi, 7 iulie 2011

My first set in Polyvore & Random talk





a
Top
voi.0101.co.jp

TopShop grey jacket
$120 - topshop.com

TopShop acid wash jeans
$80 - topshop.com

Black heel sandals
£4.99 - dressrail.com

Rebecca minkoff bag
$250 - stefanibags.com

Elise Dray pink ring
€5.375 - montaignemarket.com

DIOR Holiday Collection - Makeup Palette at Escentual.com
escentual.com




      Desi la inceput mi se parea oarecum plictisitoare treaba asta cu polyvore, se pare ca vacanta mi-a deschis noi orizonturi:))). Chiar a inceput sa imi placa. Acesta este primul set creat de mine si mi se pare cute:). Parca ma pierd printre atatea haine si accesorii pe care le gasesc pe site-ul asta... It's amazing:X.
      Cand am intrat in seara asta pe site, primul lucru care mi-a atras atentia a fost  pretul acelor pantofi. Cica ar fi redusi la 5 lire. Am fost ceva de genul OMG, OMG!:))) Si nici transportul nu e mult, vreo 7 lire, sau ceva de genul asta. Numai ca am intrat pe site si pantofii apar la pretul lor intreg, adica 30 de lire. Nu e nici asa un capat de lume, dar totusi, se mai schimba putin socotelile.
       Shopping-ul online is addictive.....Pfff, parca nu ma mai pot opri, n-am liniste....problema e ca nici prea multi bani n-am:)).  Am mai gasit o pereche de pantofi pe http://www.dressrail.com . Sunt suuuuperbi:) :

        
         
     Si ca sa vedeti cum se ajunge de la una la alta...  Am ajuns in seara asta acasa si am intrat pe polyvore. Am vazut super-reducerea la acei pantofi, lucru care m-a facut sa intru pe site-ul respectiv. Acolo am mai vazut o gramada de lucruri frumoase care m-au facut sa visez cum o sa imi cheltui eu toata bursa pe astfel de chestii (e posibil sa iau vreo 600 si cv de lei la anul... parca as fi salariata:)) ). Dupa asta m-am gandit ca nu e bine sa cheltui bursa aiurea, mai bine as strange-o luna de luna, astfel incat vara urmatoare sa merg in America cu work&travel. Apoi m-am gandit ca, daca nu merg in America, macar pun ceva banuti de o parte si poate se completeaza de pe ici, colo, sa imi iau o masinuta. Dupa care din nou am revenit la ideea cu America...Merg acolo si ma intorc cu bani de masina... Cine ma mai intelege? Ideea esentiala era ca de la a visa cum o sa am eu toate hainele si toti pantofii pe care mi-i doresc, am ajuns sa visez cum o sa am eu masina:))).
     Daca ati fi in locul meu ce ati face cu bursa??? (stupid question, I know:)) ).

Va puup:* 

 
 

3 comentarii:

  1. E mai bun decat primul meu set :))

    Ce'as face..? Hard to say...:)) As fi exact ca tine, "asa sau asa" pana cand i-as cheltui pe prostii si as regreta dupa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! In legatura cu bursa, cred ca intr-un final exact acolo voi ajunge si eu:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Te sfatuiesc din plin sa incerci un Work & Travel. nu numai ca atunci o sa fii salariata :), dar cred ca o sa iti permiti mai multe decat iti ofera bursa de acum, plus ca posibilitatile de cheltuire sunt enorme :D

    pana atunci succes cu blog-ul :P

    Alex - AE

    RăspundețiȘtergere