duminică, 3 iulie 2011

Reduceri Kurtmann:)

       Am aflat astazi de pe blogul camelcutzei ca site-ul www.kurtmann.ro face lichidare de stoc si sunt reduceri mari la absolut toate articolele. Reducerile au inceput cu 10% si in fiecare zi au crescut, pana azi ajungand la 70%. Problema este ca au ramas foarte putine articole, in sensul ca ori nu imi placeau deloc, ori mai erau doar marimi foarte mari. Si totusi n-am putut ramane indiferenta si mi-am comandat doua fustite. Cea alba este de la Zara (marimea XS), iar cealalta de la Bershka (marimea S)  si amandoua au costat 39 de lei cu tot cu transport. Am observat ca in general marimile hainelor de la Zara nu corespund cu cele de la alte magazine. Am iesit odata la cumparaturi si am probat vreo 3-4 perechi de pantaloni care aveau marimea XS de la Zara si imi erau toti mari. Sper sa imi vina fustita asta. Are un imprimeu dragut, chiar daca in poza nu se observa prea bine. Ar trebui sa vina prin curier si sper sa nu dureze mult transportul.


Va puuup!:*


Update: Gata cu reducerile! Au bagat lucruri noi!:) :*

6 comentarii:

  1. Eu nu cred ca voi comanda vreodata haine pe internet, de-abia ma decid in momentul in care le probez, dar daca nu le-as proba deloc ar fi chiar o problema, plus ca nu se potrivesc marimile, si imi ia si din marea mea placere...colindatul prin magazine :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, faza cu marimile e aiurea, eu cateodata si prin magazine abia gasesc ceva care sa imi vina, in conditiile in care uneori si marimea xs imi este mare. Dar din cand in cand imi mai asum riscul. Pana acum mi-am mai comandat 2 rochite de pe boohoo si una de pe miniprix si imi vin toate:).

    RăspundețiȘtergere
  3. pretty :D
    vreau si eu o fusta ca cea alba :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, e sweet. Acum depinde si de caracterul tau. Mie chiar mi se potriveste. Si arata bine si in realitate. Vad ca mai este marimea S, numai ca acum e 45 de lei. Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ideea este ca la Kurtmanm.ro taxa de retur este gratuita, deci nu trebuie sa iti faci griji daca produsul nu ti se potriveste sau nu iti place..:)

    RăspundețiȘtergere
  6. De asta nu am stiut:). Probabil daca nu imi placeau incepeam sa ma interesez:))). Multumesc pentru informatie! E bine de stiut:*

    RăspundețiȘtergere