joi, 23 septembrie 2010

Review fond de ten Zero Defecte, Yves Rocher


      Am cautat o poza pe internet, deoarece la ora asta nu cred ca s-ar intelege mai mult dintr-o poza facuta de mine. Mi se pare ca au schimbat sticluta si nuantele, cert e ca eu l-am vazut intr-un catalog mai recent decat cel din care l-am comandat pe al meu intr-un alt format. Eu il am exact pe cel din imagine.

       Am achizitionat acest fond de ten atunci cand am descoperit pentru prima oara un catalog Yves Rocher intr-o revista. Eram fascinata de oferta lor: Pentru orice comanda primeai ceasul cu 3 cadrane, pentru comanda de 70 de lei primeai nu stiu ce, si pentru 120 aveai transport gratuit. Mi s-a parut wow si atat mi-a trebuit. Am comandat niste chestii fara sa ma intereseze daca intr-adevar aveam nevoie de ele, doar nu puteam sa pierd eu asa oferta:)).

           Acest fond de ten a costat undeva in jur de 50-60 de lei si existau doar doua nuante la momentul respectiv. Cum cea mai deschisa cu siguranta nu mi s-ar fi potrivit, am ales-o pe cealalta, 03 eclat de peche. Cand a venit coletul, stupoare....o nuanta inchisa chiar si pentru mine, si nu era doar asta, dar avea o tenta de morcoviu:)). Mi s-a parut foarte ciudat si de nervi nici macar nu l-am incercat, a zacut ceva timp deoparte. Dupa mult timp m-am gandit sa ii dau o sansa, fiind insa destul de sceptica. Am reusit intr-un final sa il folosesc, numai ca trebuie sa il intind foarte bine, sa nu se vada diferenta intre tenul meu si fdt. 

           Ce imi place: 

          - are textura lichida, foarte usor de purtat.

          - are un aspect mat, fata nu luceste nici dupa o perioada indelungata. E adevarat ca nu am tenul gras, dar sunt unele fdt de la care fata imi lucea dupa ceva timp.

         - tine toata ziua, si cand spun toata ziua I mean it:)). Nu dispare ca prin minune de te miri unde s-a dus in momentul in care te demachiezi.

        - se vrea a fi rezistent la transfer si intr-adevar este. Acum daca te atingi serios de ceva deschis la culoare banuiesc ca pateaza putin, dar eu n-am avut probleme.

        - nu are aspect de masca.

        - are putere de acoperire destul de mare.

       - fiind atat de mat nu necesita pudra ca sa arate bine (eu folosesc, dar arata bine si fara).


        Ce nu imi place:

        - faptul ca existau doar doua nuante, si astea fiind ciudate. Asta e un mare minus din partea mea.

         -faptul ca trebuie comandat din catalog, in cazul in care nu ai un magazin Yves Rocher prin apropiere.

          Cred ca la pretul asta se gasesc multe fonduri de ten acceptabile.  Eu l-as mai cumpara pe asta, daca as reusi sa gasesc nuanta perfecta pentru mine.

Cam atat..... 

Va pup!:*


7 comentarii:

  1. Da, faptul ca sunt doar doua nuante e un mare minus! Si acum, in formatul nou, n-au mai adaugat nuante?
    Am si eu ceasul YR cu 3 cadrane si il iubesc, e asa frumos!:D
    Si dupa parfumul Ode a l'amour Passionment mooooor (de la tine). Pacat ca l-au scos. Asa se intampla cu toate parfumurile bune. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca au mai adaugat nuante, insa in mod sigur au ramas putine. Stiu ca le schimbasera si denumirea. Nu am un catalog la indemana sa ma uit.

    Nu stiam ca au scos parfumelul 8->....

    RăspundețiȘtergere
  3. Tzontz, daca ai sti tu cum trag de el (de parfum)! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. din cate stiu, sunt 3 nuante, si acum au scos ceva nou, tot din aceeasi gama parca, cu apa de trandafir.. ceva de genul,,;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu am niciun produs YR :"> :D. Dar nu e timpul pierdut :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Azi mi l-am comandat si eu, rozul cel mai dechis, bej mi se pare inchis, avand in vedere ca am tenul deschis la culoare. Sper sa fie ok :d Dragut review, chiar ma bucur ca e laudat.

    RăspundețiȘtergere