luni, 11 iulie 2011

SOTD+Dezamagire Boohoo

     Dupa cum va povesteam cu fericire in suflet aici , am facut saptamana trecuta o comanda pe Boohoo. Mi-am comandat o rochita, o salopeta si o caciula......Da, caciula, nu ati citit gresit! Asta pentru ca nu prea ma intereseaza in ce sezon ma aflu. Daca mie mi se pune pata, aia mi-s! Sunt previzibila, dupa cat se poate observa.:) Sa nu mai spun ca imi doream de ceva timp o caciula de aia si aici ba erau prea scumpe, ba aratau prea cheap:D.  In seara in care am facut comanda am primit mail de confirmare si dupa o zi sau doua am primit al doilea mail in care eram anuntata ca al meu colet a fost trimis. Toate bune si frumoase...deja numaram zilele si speram ca, poate printr-o minune, ajunge ceva mai repede.
     A mai trecut o zi si.....soc! Primesc mail in care mi se spune ca la cererea mea sau din cauza indisponibilitatii unui articol mi-au fost returnate 2 lire pe card. Clar, caciula meaaaaaaa! Am dat un mail sa ma lamureasca si pe mine care-i treaba, deoarece eu nu am cerut asta si in momentul in care am facut comanda era inca pe stoc. Mi-au explicat ca sunt foarte multe persoane ce fac comenzi in acelasi timp si se mai intampla ca in momentul trimiterii coletului unele articole sa nu mai fie.
     Ori sunt eu prea nervoasa din cauza ca imi doream mult acea caciula, ori chiar am dreptate. Nu era normal sa fiu anuntata din timp ca nu mai e pe stoc? Adica intai imi spui ca mi-ai trimis-o si apoi iti dai seama ca nu o mai ai? Nu imi plac deloc fazele astea. Au noroc ca am mai facut o comanda la ei si a fost in regula, deci au circumstante atenuante. Sa nu mai spun de faptul ca au hainute atat de frumoase si shippingul e mai mult decat acceptabil:-<. Altfel nici nu ma gandeam sa mai comand la ei... Dupa cum spuneam, umblu dupa cum mi se pune pata. Sper sa gasesc pana la iarna o caciulita magica,  sa imi ia ochii:D.

     De atata tristete, azi m-a apucat cantatul:)). Am tras un concert (cu usile inchise, av cors) si apoi m-am mai calmat. Imi place mult melodia urmatoare... Nu face parte din categoria melodiilor de inima albastra pe care le ascult de obicei, dar ma face sa dansez de fiecare data cand o aud....sau ma rog, sa vreau sa dansez:D:


   
   Va puup:*

2 comentarii:

  1. bine ca nu ai primit coletul fara caciula, fara ati restitui banii...am patit-o si dupa ce le dau mai primesti raspuns ca din cauza comenzilor foarte multe , probabil le-au scapat acest aspect...mai sa fie, de ce niciodata nu se intampla sa-ti trimita un produs si din cauza ca sunt multe comenzi sa uite sa-ti ia banii din cont?!

    www.suntunika.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. ehh, se pare ca asta nu are cum sa le scape:))

    RăspundețiȘtergere