vineri, 1 iulie 2011

Review: Farmec Demachiant si Tonic 2 in 1

    Acum ceva timp, am castigat la un concurs un set de produse Farmec. Setul continea urmatoarele: Demachiant si tonic 2 in 1 cu miere si galbenele, Crema hidratanta cu efect de stralucire si Crema nutritiva revitalizanta, si ele tot cu miere si galbenele.
    M-am gandit sa le folosesc in vacanta asta, asa ca le-am luat cu mine acasa. Nu puteam sa aduc tot ce am, si asa am avut un bagaj urias.
     Am aproximativ o saptamana de cand le folosesc, asa ca mi-am format o parere cat de cat. Recunosc ca am mai sarit ritualul de demachiere in unele dimineti pentru simplul fapt ca ma trezeam la 1-2 si imi lipsea cu desavarsire cheful.
     

          Ce spun ei:

       " Combina delicatetea laptelui demachiant cu prospetimea unui tonic hidratantIndeparteaza machiajul, praful si alte impuritati de pe suprafata pielii. Confera tenului prospetime si hidratare.
         Se aplica zilnic pe fata, gat si decolteu cu ajutorul discurilor demachiante. Se maseaza usor pentru indepartarea impuritatilor.
         Ingrediente: Aqua, Paraffinum liquidum, Cetearyl alcohol, Ceteareth-20, Glycerin, Glyceryl Stearate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Polyacrylamide, C13-C14, Isoparaffin, Laureth-7, Theobroma Cacao Seed Butter, Mel extract, Propylene Glycol, Tocopheryl Acetate, Parfum, Calendula Officinalis Flower Extract, EDTA, BHA."


         Ce spun eu:

        Demachiantul se adreseaza celor cu tenul normal, si se gaseste in tuburi de 150 ml. Ambalajul este simplu, dupa parerea mea ar putea fi imbunatatit. Insa e ok si asa, tinand cont de pretul mic.
         Nu prea imi place mie ideea de demachiant si tonic 2 in 1. De fapt nu imi place ideea de nimic 2 in 1. Fiecare produs are un rol in rutina noastra de ingrijire. Cum poate un produs sa faca ceea ce ar trebui sa faca doua produse separate? De obicei eu folosesc demachiant, apoi gel de curatare si abia dupa folosesc lotiune tonica. Cum ar trebui sa fac lucrurile astea cu un produs 2 in 1? :)) M-am hotarat sa il iau cu mine pe acesta numai din ratiuni practice. Am mai salvat astfel putin loc in bagaj.
        Are o consistenta lejera, aproape lichida, si culoare alba. Mirosul e destul de intens, insa nu neaparat deranjant. As fi preferat totusi sa fie mai putin puternic.
        Curata destul de bine in zilele in care nu ma machiez prea mult. Daca folosesc tot arsenalul nu prea mai face fata. Am impresia ca s-a dus tot machiajul si cand ma spal cu gel sau crema de curatare raman uimita de cat machiaj mai am pe fata.
       Nu imi place deloc faptul ca are 4 parabeni. De ce 4? Unul nu conserva produsul destul de bine? Ma cam inspaimanta lista de ingrediente, mai ales ca pe langa parabeni mai contine si alte "bunatati", dar prefer sa nu ma gandesc la asta ca il arunc:)).
        De cand am venit acasa mi-au iesit vreo doi monstruleti pe fata, dar nu pot sa dau vina pe demachiant. Trebuie sa il mai folosesc un timp sa ma conving daca are vreo contributie in ceea ce se intampla cu tenul meu.
       Costa in jur de 6-7 lei. Pentru pretul asta poate e ok. Pe mine nu m-a impresionat, asa ca nu pot sa vi-l recomand. Totusi, va puteti documenta, poate exista si pareri bune despre el. Suntem diferite si avem nevoi diferite.
       
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu