vineri, 15 iulie 2011

Azi n-am chef!

   Cred ca asta ar trebui sa fie o rubrica noua pe blogul meu, pentru momentele in care n-am chef, dar totusi am. Nu stiu daca ati inteles ceva. La ora asta nu mai sunt in stare sa leg doua fraze coerente, insa in mod paradoxal azi am vorbit incontinuu despre toate lucrurile posibile si imposibile. Am vorbit chiar mai mult decat vorbesc eu de obicei. Si eu de obicei vorbesc mult:).
   Nu am pretentia sa cititi postarea asta, daca se poate numi asa. Pur si simplu imi fac si eu simtita prezenta:D. Sunt E.X.T.E.N.U.A.T.A. Azi m-am trezit devreme, ceea ce eu nu prea fac, m-am dus cu fratele meu sa isi preia buletinul, si dupa 3 ore s-au gandit sa ne spuna si ei ca nu e gata. Prima oara au spus doar "Asteptati!". Mi se pare ca toate serviciile se fac in scarba la noi. Oamenii astia ori isi plang vietile, ori sunt extrem de frustrati, altfel nu imi explic de ce la tot pasul dai peste niste fete acre si crispate. Trist, foarte trist.
   Intr-un final am ajuns acasa destul de tarziu. In autobuz m-am intalnit cu o prietena cu care nu ma vazusem de mult si ne-am dat intalneala in seara asta. Am iesit si cu ea, am stat la povesti, si am ajuns acasa franta. In mare parte, starea asta imposibila pe care o am se datoreaza caldurii. Este sufocant, pur si simplu nu se poate respira. Si cum eu sunt o fire mai anemica de fel, imi e rau de fiecare data cand scot nasul din casa si soarele isi face cu responsabilitate datoria. Acum vreau sa vina toamna. Atunci voi vrea sa fie din nou vara....Cine ma mai intelege? Eu nu:).
   Mi-e somn de mor. Insa principiile mele imi spun sa nu ma culc la ora asta:)). Va las cu o melodie care imi place foarte mult. Si videoclipul mi se pare super tare. Am descoperit-o anul trecut parca. Probabil eu nu voi posta niciodata o melodie foarte noua, sau foarte in voga, pentru ca asta nu e un criteriu dupa care imi stabilesc preferintele. Pot sa descopar o melodie veche de 100 de ani, daca imi place, pentru mine ramane vesnic noua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu