vineri, 8 iulie 2011

Review Crema nutritiva revitalizanta cu miere si galbenele Farmec

    Am primit aceasta crema in setul castigat la un concurs, cel despre care am mai pomenit aici. Calul de dar nu se cauta la dinti, dar totusi voi incerca sa ii prezint punctele tari si punctele slabe, in speranta ca poate va va fi de folos o astfel de prezentare.
     Nu mai am cutia de carton in care a venit, asa ca nu stiu exact ce era trecut pe ea. Pe cutia propriu-zisa nu este oferita nici o informatie. Scrie doar "Farmec. Crema nutritiva revitalizanta."  


 Ce spun ei:
 Pe site-ul www.farmec.ro , am gasit urmatoarea descriere:

"ADRESABILITATE: Formulare potrivita pentru ingrijirea pe timp de noapte a tenului normal la varste tinere.
ACTIUNE: Extractul de Gălbenele posedă proprietăţi antimicrobiene, antiinflamatoare şi cicatrizante, iar Mierea hrăneşte epiderma, redă tonusul şi elasticitatea pielii
MOD DE UTILIZARE: Aplica seara pe fata, gat si decolteu, printr-un masaj usor, pana la absorbtia totala in piele, dupa ce in prealabil ai curatat tenul cu Demachiantul-tonic cu miere si galbenele de la Farmec.
 BENEFICII: Realizată pe baza unui complex de substanţe active naturale, crema asigură pielii doza necesară de vitamine, aminoacizi şi minerale pentru un aspect sănătos."


                                                                                                Ce imi place:
  • faptul ca a fost sigilata. Are o folie protectoare care protejeaza crema. E cea care se vede in poza, eu o indepartasem doar pe jumatate.
  • textura este destul de lejera
  • lasa tenul hidratat
  • intra destul de repede in piele 
  • Este o baza buna pentru machiaj. Nu exceleaza, dar e ok. 

           Ce nu imi place:
  • ambalajul: cutia e dintr-un plastic destul de aiurea si desi abia am inceput-o si nu am folosit-o in exces, scrisul ala deja se duce. Ah, si nici n-am tinut-o in umezeala sau ceva de genul asta.
  • mirosul: pe mine ma duce cu gandul la after-shave ieftin. Nu stiu de unde pana unde am facut conexiunea asta. Cert este ca nu imi place.
  • hidratarea nu se pastreaza. Daca a doua zi dimineata nu aplic o alta crema tenul devine extrem de uscat. 


 Cantitate: 50 ml
 Pret: 11-12 lei
 Recomandat: Nu chiar:)



Va puup:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu