joi, 10 februarie 2011

Review: Syoss Heat Protect Styling Spray

Mda, am si eu de ceva timp produsul asta, dar nu m-am gandit sa ii fac un review pana acum. Mie nu imi place. Nu stiu exact de ce, dar am impresia ca nu protejeaza deloc. Am dat 19 lei pe el, nu ma puteam astepta la multe, dar parca nici chiar asa. Pentru mine e degeaba.

Am vazut ca e destul de laudat de alte fete, asa ca pana la urma ramane la latitudinea fiecareia daca un lucru e sau nu bun pentru ea, insa eu nu-l recomand si nu cred ca il voi recumpara. Probabil am sa incerc altceva in speranta ca voi gasi ceea ce caut intr-un final.




Am nevoie de un sfat. Anul trecut, prin iulie, mi-am facut suvite roscate. Toate bune si frumoase, imi placeau, pana cand, dupa vreo doua saptamani, suvitele mele roscate au devenit blonde. Nu printr-un miracol, pur si simplu s-a dus vopseaua si a ramas parul meu decolorat. De atunci am ramas asa. Ideea este ca acum ma cam impinge ceva de la spate sa imi fac o schimbare de look, dar mi-e sa nu imi para rau dupa. Parca as vrea sa ma frizez, un bob sau ceva de genul si cu breton intr-o parte, parca l-as vrea lung. Parca m-as vopsi (ceva apropiat de culoarea mea naturala), parca l-as lasa asa, sa scap de suvite pe parcurs ce tot iau din varfuri. Sunt intr-o dilema toatala. Voi atasa o poza cu parul meu de acum si feel free sa va dati cu umila parere.




Nu se vad foarte bine suvitele, dar macar asa, ca idee....

7 comentarii:

  1. mie îmi place spray-ul ăsta... nu e cel mai bun, dar nici cel mai prost...
    cât despre tine, despre părul tău .. eu zic să nu-l vopsești dacă vrei să rămâi la părul tău natural. Eu am fost brunetă, mi-am scos culoarea, m-am făcut semi blondă și apoi șatenă... din vară nu m-am mai vopsit și-mi place prea mult culoarea mea. Am și eu părul decolorat în partea de jos, cum a crescut, dar nu mă deranjează..
    Și...te-aș vedea cu un bob asimetric.. cu bretonul așa, lung, într-o parte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gata, m-am programat in jumatate de ora:)))). Daca nu iese bine, ma sinucid:D

    RăspundețiȘtergere
  3. nici mie nu imi prea place cel de la syoss, mi se pare ca nu protejeaza de loc. acuma il folosesc pe cel de la farmec gerovital:d si sunt foarte multumita de el:x

    si eu am avut parul bob mult timp, imi placea, dar dupa ce incepe sa creasca, este acolo o perioasa, ti se intoarce naspa:)) nu stiu cum sa zic..se intoarc in exterior varfurile:d

    RăspundețiȘtergere
  4. gata, m-am frizat.... nu imi pare rau, dar parca nici fericita nu-s. Nu stiu daca am facut cea mai buna alegere.

    RăspundețiȘtergere
  5. vad ca nu am cablul de la aparat la mine, sa vad daca reusesc sa fac cu webul.... Daca nu, pun duminica, dupa ce ajung la Iasi.

    RăspundețiȘtergere
  6. doamne cate greseli am in commentul celalalt :)) scuzee

    RăspundețiȘtergere