joi, 14 iulie 2011

In love with playsuits

            V-am promis ieri ca va voi arata articolele pe care le-am luat de pe Boohoo. Nu inteleg de ce pana acum ceva timp, salopetele (v-am zis ca nu gasesc alt cuvant pentru playsuit) mi se pareau naspa. Dar naspa de tot. Aveam eu un fix si pace. Si totusi.....mi-am luat inima in dinti si mi-am comandat una. Sa va mai spun ca acum o ador? As umbla imbracata cu ea prin casa toata ziua, as face dus cu ea, as face orice cu ea . It's my new love !

 
             Si acum ca v-am inebunit....trecem la facts. Coletul a ajuns intr-o saptamana si cu tot cu transport a fost cam 130 si ceva de lei. And they're sooo cute. Mai ales salopeta. Si rochita e frumoasa, dar mie mi s-a pus pata pe salopeta. Fiecare cu piticii lui....


              Acum partea cu pozeeee. Sa nu radeti de moaca mea nemachiata, dar chiar n-aveam chef sa ma bibilesc pentru doua poze (hai patru). L-am chemat pe frate-meu sa imi faca poze si am zis sa imi prind si eu parul sa arate decent. Si mi-am facut un soi de coc in varful capului, avand impresia ca arata ok. Mi-am luat pozitia de diva si ....sausages!!! Se face poza! Cand ma uit, parca prindeam posturi straine. Imi prinsesem parul prea sus, d'oh. Si eu ma simteam asa de sacsi... Cu toata parerea de rau in suflet, nu va fac placerea sa va arat poza aia. Am si sters-o pe loc. Mi-am reprins eu parul si am trecut la actiune. Pam paaam:







              Papucii sunt de forma, ca in prima poza mai eram si desculta si arata really weird. V-am rugat sa nu radeti, ca plang...Serios:).So.....isn't it cuuuute?:X Abia astept sa le scot la plimbare. Deja ma gandesc cum, unde, cu ce....                                                                                                         


                   Va puup:*                                                                                                                                     

2 comentarii:

  1. mie imi place :D am si eu una dar fara floricele :D

    pupici

    http://shoeper-women.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))))))))))))))))) very funny

    RăspundețiȘtergere