marți, 8 februarie 2011

Too happy to be true!

Sunt extrem de fericita! S-a indeplinit "mi-am dorit"-ul din postarea de duminica, si pentru mine asta inseamna mult. Macar nu am muncit degeaba.

Ieri am venit acasa si, de cand am ajuns, alternez intre a citi bloguri, a viziona House M.D si a citi Idiotul. Nu e prea fun, dar imi era totusi dor sa am timp si de aceste lucruri. Am stat all day long exact asa cum m-am trezit, asa ca nu prea am inspiratie pentru a scrie ceva legat de frumusete. Nici nu am luat prea multe produse cu mine, iar pentru review-uri trebuie sa am produsul in fata ( nu stiu daca toata lumea e asa). Ma inspira:)). Totusi, poate am sa fac niste postari dedicate celor pe care le-am luat cu mine.

Nu stiu ce se intampla, dar nu reusesc sa conectez laptopul la internet. Am un router wireless si nu merge nici cu, nici fara fir. L-am carat degeaba dupa mine. Il folosesc doar sa ma uit la seriale. Stie cineva cam cat costa curatatul unui laptop? Vreau sa il duc de urgenta dupa vacanta ca saracul a trecut prin multe, iar apoi sa ii reinstalez si windows-ul.

Nu prea mai lucruri de spus. Am vrut doar sa stiti ca inca exist:)).

Va puuuup:*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu