duminică, 27 februarie 2011

Tag: Get to know me better!

 Nu am postat de ceva timp deoarece am fost racita si nu m-am simtit in stare. Acum abia m-am trezit si cum nu pot gandi prea logic sa fac o postare mai de Doamne-ajuta, preiau si tag-ul care tot circula pe bloguri. Nu m-a nominalizat nimeni, dar eu sunt mai nesimtita si ma nominalizez singura:)).

1. Are you named after anyone?
    Nu sunt numita dupa vreun stramos de-al meu, insa am un var pe care il cheama exact ca pe mine, si ma gandesc ca a fost inspirational. Oricum, imi place numele meu.

2. When was the last time you cried?
     Miercuri, m-am saturat de nesimtirea din jurul meu. Titularii ei ar trebui sa isi puna semne de intrebare si sa se consume, nu eu, dar asta e....

3. Do you have any kids?
    Nu, eu sunt inca un copil. Poate peste 10 ani voi raspunde cu da.

4. If you were another person, would you be a friend of yourself?
    Da, cu siguranta. Suna a narcisism, dar chiar mi-ar placea sa am o prietena ca mine:)))).

5. Do you use sarcasm a lot?
    Doar uneori.

6. Will you ever bungee-jump?
    Nu cred, sunt destul de fricoasa. Nu ma dau in vant dupa senzatiile tari.

7. What's your favorite cereal?
    Nu am un fel preferat, imi plac cele cu scortisoara.

8. What's the first thing you notice about people?
    Parul si imbracamintea

9. What is your eye color?
    Caprui inchis

10. Scary movie or happy endings?
      Happy endings, dar imi plac si filmele horror.

11. Favorite smells?
      Nu am un miros preferat, sunt atatea si atatea mirosuri frumoase.

12. Summer or winter?
      Vara. Urasc iarna, frigul, hainele groase.

13. Computer or television?
      Computer. Nici nu mi-am adus televizor la Iasi. Si acasa statea inchis cu lunile.

14. What's the farthest you've ever been from home?
      Irlanda

15. Do you have special talents?
      Cred ca orice persoana are talent in unele domenii. Eu compuneam poezii, pana m-am cam lasat pe tanjeala. Nu stiu daca mi-a disparut talentul, sau e doar lenea din mine. Voi incerca din nou, sa vad daca mai pot. Cred ca am destule talente, dar nu imi vin acum in minte, si nici nu-mi place sa ma laud.

16. Where were you born?
      Timisoara

17. What are your hobbies?
      Mult prea multe ca sa le insir aici. Uneori dezvolt hobby-uri temporare. Devin entuziasmata de ele, dar nu ma tine mult. Imi plac serialele, muzica, sa joc poker, sa citesc, cosmeticele s.a.m.d

18. Do you have any pets?
      Am avut un porcusor de guineea care a murit:(. Acum nu am nici un animalut.

19. Favorite movie?
      The notebook:X.

20. Do you have any siblings?
      Am un frate care are 15 ani, unul de 6 si o surioara de 3, dar nu locuiesc cu ei, ei sunt in Irlanda:(.

21. What do you want to be when you grow up?
      Avocat si, cu putin noroc, judecator. Imi place enorm facultatea pe care o fac.

22. When was your first slow dance and the song?
      Probabil primul, primul a fost prin clasa a3a-a4a, pe la vreo serbare:))), dar cel pe care mi-l amintesc eu a fost la sfarsitul clasei a8a, cu primul meu prieten "serios" (2 ani), si a fost pe melodia "Kelly Clarkson- Because of you".

23. Movies you dislike.
      SF-urile

24. What 3 YouTubers/bloggers would you like to meet in person?
      Mi-ar placea sa se poata face o reuniune a blogger-itzelor, asa nu ar trebui sa aleg doar 3.

25. Who do you tag?
      M-am tag-uit pe mine:)).

4 comentarii:

  1. Opaaa, viitoare onorata instanta ;))
    Si eu mi-am dorit sa fiu avocat mai demult

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu imi doresc asta inca din copilarie... Am avut perioade in care tindeam spre altceva, dar pana la urma tot la asta am ajuns:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu din clasa a-8a am vrut sa fiu psiholog si ca drept urmare sunt studenta la Psihologie. Sunt tineri care habar nu au ce vor sa faca pe viitor asa ca e bine sa ai un scop precis :)

    RăspundețiȘtergere