duminică, 20 februarie 2011

NOTD: Some kind of purple

 
    De obicei lenea ma invinge cand vine vorba de facut unghiile. Nu imi place deloc sa stau sa le bibilesc. Insa azi a fost una din putinele zile in care chiar am avut chef sa ma joc putin cu ele. Le-am sters pe cele rosii pe care deja le cam zgariasem si am folosit aceasta oja mov. Este o nuanta metalica care se vede foarte frumos pe unghii.
   
    Oja pe care am folosit-o este Classics, nuanta 323. Cum nu imi fac unghiile foarte des, desi am foarte multe oje, nu stiu exact cat si cum tine fiecare pe unghii. O sa urmaresc si daca ma impresioneaza vreuna am sa va anunt.

                             

4 comentarii:

  1. Frumoase unghiutele si nuanta e una placuta! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Am primit oja de la o prietena. La inceput nu m-a incantat, fiind metalica. Ma gandeam ca va arata aiurea, dar e chiar dragutza.:*

    RăspundețiȘtergere
  3. cel mai bun lac de unghii! am doua rosii si nu s'a uscat de 2 ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si chiar rezista destul pe unghii! M-a tinut vreo cinci zile, ceea ce mie mi se pare suficient.

    RăspundețiȘtergere