joi, 3 februarie 2011

Review: Decleor Aroma Purete Instant Purifying Mask

     Am decis sa va vorbesc putin despre aceasta masca inainte sa ma apuc de invatat:D. A mea e pe terminate, o am de foarte, foarte mult timp. Cum am ajuns sa o am? Eram intr-o perioada in care cosurile cam dansau pe fata mea (acum nu va imaginati ca aratam ca un monstrulet), si am mers in vacanta in Irlanda, la tatal meu. Vazandu-ma cu tenul in starea in care era m-a trimis sa caut ceva care sa ma ajute. Si asa am ajuns acasa cu 6 produse Decleor si cu 250 de euro mai putin in portofel. Pare mult, insa gelul de curatare si lotiunea tonica erau mari, cred ca aveau in jur de 500 ml. Pe langa ele mai aveam crema de zi, crema de noapte, masca aceasta si un ulei despre denumirea caruia nu mai stiu prea multe. Cred ca au fost cele mai bune produse pe care le-am folosit pana acum. Singura care mi-a mai ramas e masca, dar si ea imi mai ajunge probabil pentru una, doua aplicari. In review o sa ma limitez totusi numai la ea, pentru ca am folosit-o aseara si mi-am adus aminte cat de minunata poate fi. In legatura cu celelalte produse nu pot fi obiectiva deoarece nu mai tin minte cu detalii ce faceau pentru tenul meu. Oricum, toate au fost MINUNATE.
         
         Asadaaaar, Decleor Aroma Purete Instant Purifying Mask with Aquatic Plant Extracts and Essential Oil.. Costa in jur de 35 de euro si are 50 de ml. E micuta, insa tine destul de mult si merita toti banii din lume (poate exagerez, dar isi merita pretul, in orice caz). Despre ingrediente nu pot sa va spun nimic, deoarece era in cutie, pe care am aruncat-o de mult.

         Miroase foarte frumos, insa nu a parfum sau ceva artificial. Trebuie aplicata, lasata sa actioneze 5-10 minute si apoi clatita. Mie mi-a lasat impresia ca atunci cand ma spal ca sa o indepartez parca se topeste treptat. Spuneam deci ca am aplicat-o aseara. Pe la 11:30 noaptea eu ma plictiseam si m-am gandit sa ma "fac frumoasa":)). M-am demachiat, m-am spalat cu gelul de curatare, am aplicat masca pe care am lasat-o vreo 10 minute, apoi am clatit-o si mi-am urmat ritualul, dupa care m-am culcat. Dimineata m-am uitat in oglinda si am ramas placut impresionata. In primul rand, am un corn in frunte ce ma bantuie de cateva zile, iar in dimineata asta este mult mai putin sesizabil, iar in al doilea rand, tenul pare muuult mai odihnit si parca are si o culoare mai uniforma. Iar pe langa toate astea, e foarte fin la atingere, in conditiile in care tenul meu a cam luat-o razna si a devenit groaznic de uscat.

       Pe Makeupalley 64% din persoanele care au incercat-o ar recumpara-o.  Am vazut multe review-uri negative, sau cel putin in care se spunea ca nu atinge asteptarile. Acum nu stiu, daca te astepti sa iti faca un ten perfect peste noapte nu cred ca functioneaza, insa pentru mine, repet, este minunata.

     Nu stiu daca se gaseste in tara noastra  , probabil puteti da de ea pe ebay.

    Recomandat??? DAAAAAAA.


                                                                                                    Va puuuuup:*:*:*


     

Un comentariu: