duminică, 6 februarie 2011

Duminica...

| Am văzut| n-am vazut:))  |Am ascultat| Bruno Mars- Grenade, Colbie Caillat- Circles, I never told you, Raluka & Dj Sava- Love you |Am citit| notiuni de drept constitutional de dimineata de la 5:D |Am făcut| n-am facut:))  |Am mâncat| nu prea am mancat... un picutz de conserva de carne |Am băut| Cola, Ceai negru, Capuccino |Am gândit| ca n-am avut ce face sa ma duc la marirea asta |M-am bucurat| ca am scapat in sfarsit de tot stresul |M-am enervat| ca nu mi-am amintit un subiect la examen si m-am dus la marire degeaba |Mi-am dorit| sa nu vada proful prostiile pe care le-am scris si sa imi puna totusi 10:)) |M-am mirat| de cate fire despicate am....e nevoie de o reimprospatare:D

2 comentarii:

  1. Si ai luat 10?
    Eu m-am tuns de curand ca si parul meu necesita o reimprospatare. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. daaaaap, am luat 10 si cu toata modestia, I'm so proud of me! :)))) Ma duc in jumatate de ora sa ma tund.... o sa pun poze dupa:-SS

    RăspundețiȘtergere