miercuri, 2 februarie 2011

Lotiune tonica Nivea Visage

    Am luat o mica pauza de la teritoriu si elementele statului si m-am gandit sa fac un mini-review al lotiunii tonice Nivea Visage. Azi am terminat si ultima picatura din ea, nu pentru ca mi-ar fi placut la nebunie, ci pentru ca nu pot sa imi iau 100 de lotiuni tonice pe care sa nu le folosesc, doar de dragul de a experimenta. Oricum, m-a tinut o vesnicie, n-am abuzat de ea.
     Cred ca pretul ei e in jur de 20 de lei, si mai cred ca se poate gasi ceva mai bun la banii astia. Contine doua chestii care au in denumire alcohol (Alcohol Denat, Cinnamyl Alcohol), Parfum, Methylparaben plus multe alte chestii care mie nu imi spun nimic, dar sunt convinsa ca nu-s ingrediente naturale.
     Scrie ca e pentru ten normal si mixt, dar usuca foarte tare pielea, lucru "datorat" probabil alcoolului din compozitie. Chiar curata toate impuritatile ce raman dupa demachiatul propriu-zis, dar daca nu folosesc o crema dupa e de rau. Cu atat mai mult cu cat in decursul a vreo doi ani am trecut de la ten mixt-->gras la ten uscat. E atat de uscat incat, chiar daca folosesc mereu crema hidratanta inainte de fond de ten, dupa ce il aplic imi scoate in evidenta toate zonele uscate de pe ten.
    Nu m-a dezamagit total, dar totusi nu as recumpara-o si nu o recomand. Dupa cum spuneam, exista chestii mai bune la acelasi pret.

3 comentarii:

  1. Mie imi place mult demachiantul din aceeasi gama, lotiunea tonica nu am incercat-o, dar ma gandesc ca e la fel de buna.

    pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Demachiantul il am si eu si imi place, dar lotiunea nu m-a convins:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ce lotiune tonica recomanzi? una mai bio... ?

    RăspundețiȘtergere