joi, 17 februarie 2011

Nivea Visage Lapte Demachiant Hidratant

      Chiar daca lotiunea tonica si servetelele demachiante nu m-au dat pe spate, acest lapte demachiant chiar mi-a placut. Pretul este in jur de 20 de lei.

Cu ce se lauda:
 
   Laptele demachiant hidratant NIVEA VISAGE este mai mult decat un lapte demachiant obişnuit: formula sa hidratantă exclusivă conţine vitamine şi extract de castravete pentru o curăţare delicată şi eficientă in acelaşi timp.

     Ce spun eu:
   
     Curata destul de bine, insa pentru a curata in totalitate rimelul trebuie sa insisti. Pentru mine era ok, deoarece dupa ce ma demachiez cu demachiant, ma spal cu gel de curatare si in felul acesta se duce orice urma de machiaj. Ce mi-a placut cel mai mult este faptul ca intr-adevar este delicat. Mie imi lasa o senzatie foarte placuta dupa ce ma demachiam cu el. Pot spune ca hidrateaza tenul , insa tinand cont ca mereu folosesc lotiune tonica dupa, am simtit mereu nevoia sa folosesc o crema hidratanta.

   Il recomand???

   Nu este the best, dar da, il recomand. Este un demachiant bunicel.



P.S: Am uitat sa spun de ingrediente. Are parafifinum liquidum, alcohol (dar nu se simte) si methylparaben.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu