marți, 14 iunie 2011

Review L'oreal Essential Colors Make-up Palette

      Am aceasta paleta de foarte mult timp, motiv pentru care arata ca dupa razboi sau chiar mai rau. Nu stiu daca se gaseste in varianta asta, insa paleta contine produse care se gasesc si separat, asa ca m-am gandit ca poate va va fi de ajutor cat de cat.
       N-am putut pune poze cu ea inchisa, deoarece cand eram acasa o tineam in baie si de la umezeala carcasa a ajuns in ultimul hal.







           Imi place foarte mult ca are oglinda atat de mare. Pot sa ma machiez complet folosind-o, asa ca intotdeauna o iau dupa mine cand plec undeva. Cred ca vara asta voi abuza de ea, deoarece voi fi plecata absolut toata vara si nu cred ca imi voi lua toate cosmeticalele cu mine.
       Trusa contine 5 nuante de Color Appeal eyeshadow, 4 nuante de  Riche Lipstick si 2 nuante de Delicieux blush. Nu stiu exact nuantele, deoarece nu sunt trecute pe paleta.
        4 nuante de fard sunt sidefate, iar maro-ul este mat. Fardurile nu sunt extraordinare. Cu pigmentatia nu stau foarte bine si cele sidefate se aduna orice le-ai face. Si da, folosesc primer. Daca te machiezi pentru o ora, doua sunt ok, dar pentru o zi intreaga nu prea merg. Alb-ul merge foarte bine ca highlight, situatie in care nici nu are unde sa se adune. Si maro-ul imi place foarte mult, merge si pentru sprancene (depinde de ce nuanta ai nevoie).
       Rujurile sunt  putin sidefate, ceea ce nu ma incanta la culme. Usuca buzele, dar daca folosesti un balsam inainte e in regula. Cel mai mult imi place prima nuanta (din partea de jos a pozei). Tin destul de mult, nu se duc in cateva minute ca si cum nu le-ai fi avut.
       Am ajuns la partea mea preferata: blushul. Imi plac foarte mult ambele nuante. Arata atat de dragut aplicate:X. Eu le folosesc in fiecare zi. Sunt sidefate, dar foarte putin, exact cat trebuie.... si tin aproape toata ziua. Asta daca nu stai cu mainile pe fata, cum mai face subsemnata uneori.
      All in all, mie imi place trusa. Daca ar trebui sa recomand produsele separate, as recomanda fardurile mate si blush-urile.

                                                                                                                    Va puuuup:*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu