luni, 20 iunie 2011

Giveaway pe blogul Camelcutzei:)

      M-am hotarat sa nu particip la giveaway-uri decat daca am nevoie de produsul/produsele respective. Asta in considerarea faptului ca am o gramada de produse pe care abia astept sa le termin si altele care asteapta cumintele in sertar sa le vina si lor randul. Printre acestea am si o gramada de demachiante si creme, dar de data asta chiar nu pot sa ma abtin.
       Camelcutza organizeaza un giveaway care pe mine ma atrage foarte mult. Premiul consta in demachiantul purifiant fata&ochi BIO cu ulei de argan Naturelle d'Argan si crema de zi Source Defense BIO cu ulei de argan Naturelle d'Argan.
       Mai multe detalii gasiti AICI. Conditiile sunt extrem de simple.
       Castigatoarea va fi desemnata pe 3 iulie. Succes tuturor!:*

L.E: Ah, am uitat ca trebuia sa precizez ce produs ma atrage cel mai mult de pe site-ul Zenith. Nu-i nimic, va spun acum. Ma tenteaza foarte mult scrub-ul de corp cu Papaya Fruit Salad. Deja imi imaginez mirosul. Yam yam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu