sâmbătă, 28 mai 2011

NOTD: Baby blue....

      Am o stare extrem de proasta. Am o gramada de invatat la comunitar, luni la 8 am examen, iar eu sunt genul de persoana care mereu lasa lucrurile pe ultima suta de metri. Sau chiar mai rau. Am dormit suficient azi-noapte si totusi mi-e somn de mor. Nu stiu cum sa le impac pe toate.
      De obicei cand invat imi fac unghiile:))). Ma mai distrage putin.... Mi le-am facut joi, dar nu am apucat sa postez pozele pana acum. Oja se numeste LAYLA CERAMIC EFFECT si e nuanta 24. Nu stiu daca se gasesc la noi, dar daca aveti pe cineva care vi le poate lua din Italia, eu le recomand. Am doua, asta si inca una pe care am sa v-o arat alta data,  le-a luat mamica mea cadou la niste reviste. De altfel cica ar costa in jur de 7-8 euro, dar eu zic ca merita. Nuantele sunt frumoase, se aplica uniform si tin destul de mult. Asta pe care o am eu acum e un albastru deschis care la lumina soarelui are unele irizatii roz. Mie imi place foarte mult.




     

Un comentariu: