vineri, 27 mai 2011

Dezamagire....

       Acum ceva timp am prins si eu febra rujurilor Farmasi. Mi-am luat unul si mi-a placut atat de mult incat am decis ca de fiecare data cand trec prin mall sa imi cumpar cate unul. Cum eu nu trec prea des pe acolo, deoarece nu stau chiar in zona, nu am ajuns la un numar impresionabil. Momentan am 4. Ultima oara mi-am cumparat 2 rujuri si un tus, ca al meu se cam termina. Am stat eu la stand, am incercat toate rujurile (pe mana), m-am gandit, m-am razgandit si in final am ales ce vroiam sa iau..... Cand i-am spus tipei ce am luat mi-a spus ca de a doua zi se vor scumpi toate cu 1-2 lei, "deoarece asa vrea domnul Boc" (am incheiat citatul). A zis ca asta nu se va aplica doar produselor Farmasi, ci tuturor cosmeticelor.
      Miercuri am ajuns din nou prin mall, am mancat si apoi m-am invartit putin prin magazine. Curiozitatea m-a impins si spre standul Farmasi, unde am avut un soc.... Rujurile care costau 7 lei sunt acum 12. Nu mi se pare un pret enorm pentru un ruj, insa o marire a pretului de la 7 la 12 lei asa deodata mi se pare foarte mare. Si am eu o vaga impresie ca nu s-au scumpit chiar toate cosmeticele.... Ma rog....
      Acum ma intorc la minunatul, mirobolantul drept roman (NOT!).

3 comentarii: