sâmbătă, 5 martie 2011

Talent sau nu???

      Nu sunt o persoana care se uita la televizor. Acasa sta inchis luni in sir, iar la Iasi nici n-am binevoit sa imi iau pentru ca ocupa loc degeaba. Insa am prieteni care au televizor:))). Asa ca, uneori, vreau sau ba, mai vad si eu ce si cum se mai intampla. Asa am ajuns sa vad aproape in fiecare saptamana emisiunea "Romanii au talent". Imi place, desi e cam enervant faptul ca e copiata pana la cel mai mic amanunt de la alte popoare, mai avansate, ca deh.....  Am vazut muuuuulte persoane penibile, insa au fost si vreo doua care m-au impresionat. La ultima emisiune cel mai mult m-a impresionat un baiat care a interpretat o melodie hip-hop compusa de el. Mi-a placut foarte mult, mi-au dat si lacrimile.



     In aceasta seara m-am uitat pe youtube la editii mai vechi din Britain's got talent. Am vazut mai multe persoane care mi-au placut, dar m-am oprit la urmatorul video, din 2009. Imi vine sa ma uit incontinuu la el. Baietelul a fost invitat sa cante alaturi de Michael Jackson la Londra, in cadrul This is it. Cum turneul nu a mai avut loc, acesta a interpretat melodia Who's loving you la Los Angeles, la memorialul lui Michael.

5 comentarii:

  1. ce bine canta al doilea baiat:x
    si primul e dragut si canta okei, dar nu cred ca va castiga marele premiu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, al doilea canta superb... si e asa scumpel:X

    RăspundețiȘtergere
  3. OMG pe al doilea baietel nu-l vazusem..mi s-a facut pielea gaina:)) mi se par super emisiunile astea..uite cum poti descoperi noi talente!super!
    pe primul l-as vedea intr-o cariera in rap music:))are atitudine!

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie mi se face pielea gaina la faze de astea:X! inca ma uit incontinuu la video, nu mi-a trecut:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Emisiunea nu e copiata, e cumparata :) La fel ca si Dansez pentru tine, Marele castigator, aia cu operatii estetice, chiar si Cronica Carcotasilor e facuta dupa model italian :)
    Dupa ce am vazut Romanii au talent am ajuns la concluzia ca romanii n-au talent, doar TALENTE! Ca stiu ca toate tarile au penibilii lor, dar la noi au fost in concentratie mult mai mare. Am si vazut ca juriul nici n-a avut de unde alege, din moment ce a spus DA trupei de travestiti din prima emisiune :|

    RăspundețiȘtergere