duminică, 9 ianuarie 2011

Stresiune si toate alea....

   Mda, teoretic n-am intrat inca in sesiunea propriu-zisa, dar am inceput examenele saptamana asta. Am dat marti la engleza si de-acum incepe greul. Nu inteleg si nici nu voi intelege vreodata de ce eu, studenta la drept, trebuie sa stiu toaaaaaaaaaate prostiile alea de la tic, materie care pentru mine e o nebuloasa totala. Degeaba ma chinui sa tot citesc cursurile astea, ca oricum nu inteleg nimic. E groaznic, am auzit ca se pica pe rupte. Acum, in loc sa stau si sa invat, ca o fetitza constiincioasa, la materiile de profil, eu imi dau duhul sa invat la tic. Mai degraba as invata chineza.
    Gata, m-am plans destul, ma intorc la chinurile mele. Abia astept sa trec de sesiune, sa va pot urmari din nou, sa am timp sa scriu din nou pe blog ( planuiam niste review-uri inca din vacanta, dar timpul liber e o raritate pentru mine acum).... Ne vedem pe 26:)). Sper sa nu am restante sau note mici ca sa mai lungesc chestia asta pana in sesiunea de restante si mariri, ca zau nu mai fac fata.

                                                                               V-am pupat!

4 comentarii:

  1. Multa bafta! Si eu m-am chinuyit cu informatica in primul an - eu sunt la adm publica. :) Dar trec problemele astea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Am dat ieri examenul. S-ar putea sa pic sau sa iau nota mica, asa ca ma voi duce inca o data in februarie ori pentru restanta, ori pentru marire. Abia astept sa treaca toate astea....

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum sa nu-ti trebuiasca TIC-ul? TIC-ul ar trebui sa-l faca toata lumea pentru a se putea descurca onorabil sa lucreze la calculator.

    RăspundețiȘtergere
  4. E adevarat ca toata lumea ar trebui sa se descurce cu calculatorul, insa de aici si pana la a sti toata arhitectura unitatii centrale e mult. Sincer, nu cred ca am nevoie sa stiu cum decurge exact procesul de scanare, cum se organizeaza un disc magnetic in windows, sau cati tranzistori si condensatoare are nu stiu ce prostie din calculator. Pe mine ma depaseste si nu prea cred ca e de competenta noastra sa stim toate astea.

    RăspundețiȘtergere