vineri, 28 ianuarie 2011

Servetele demachiante Nivea Visage

   Am servetelele acestea de ceva timp, tinand cont ca nu le folosesc decat in situatii extreme, de obicei preferand sa folosesc demachiant. Nu stiu cat costa, mie mi le-a trimis mama, insa am gasit pe net preturi cuprinse intre 15-20 lei.

   Se lauda ca ar curata foarte bine, pana si machiajul waterproof, si ca ar inlocui cu succes si lotiunea tonica. Ce sa zic, de curatat curata, nu ca prin minune,dar daca ai putina rabdare chiar nu mai ramane nimic. Totusi, daca folosesc doar servetelele, parca simt ca procesul nu este complet, trebuie sa folosesc si tonic si crema.

   Imi plac, insa sunt vreo doua chestii care m-ar impiedica sa le cumpar eu din banii mei ( daca le primesc sunt ok:)) ). In primul rand contin un paraben. Daca pana si servetelele contin parabeni e destul de trist. Dar lasand asta la o parte, cred ca pana la urma toate suntem "consumatoare" de parabeni, cel mai stresant e faptul ca dupa ce deschizi de vreo doua ori pachetul, nu se mai lipeste bine eticheta aia si mai bine de jumatate de pachet SE USUCA. Am incercat sa fixez cu o clama de rufe, sa lipesc bine aia inapoi, nu vrea si pace. Si e aiurea cand scoti din pachet un servetel complet uscat. Daca aveti vreo solutie minune de a tine pachetul inchis, le recomand, daca nu, pas.....



                                                                             :*:*:*:*

2 comentarii:

  1. mie nu imi plac servetelele astea, am avut vreo doua pachete, toate servetelele erau uscate:| si sunt si scumpe.

    eu cumpar de la cleanic cu 6 lei si se inchid cu e chestie de plastic si sunt foartee "ude" :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ele n-ar fi uscate "din nastere", dar sistemul de inchidere e la pamant...

    RăspundețiȘtergere