vineri, 17 septembrie 2010

Gabrini Watershine lipstick

Ma plimbam intr-o zi prin oras si, desi nu aveam multi bani la mine si nici in general nu dadeau pe afara, simteam nevoia sa imi cumpar ceva, indiferent ca ar fi fost un lucru ieftin pe care sa nu il folosesc. Da, am acest prost obicei. Imi cumpar unele lucruri pentru ca vreau pur si simplu sa imi iau ceva, iar apoi nici nu mai bag in seama lucrurile respective. Astfel m-am gandit eu sa caut un ruj roz, pentru ca majoritatea rujurilor mele au nuante de maro. Am intrat intr-un magazinas, aveau vreo 3-4 tipuri de rujuri (nu pot sa le spun firme:)) ) de-astea ieftine, insa majoritatea aratau cheap in adevaratul sens al cuvantului. Ori erau sidefate, ori aveau niste culori aiurea, ma rog....

         Dadeam sa ies, insa am vazut ca mai era o tavita de aia cu rujuri care nu se vedea prea bine, am rugat-o sa mi-o dea sa ma uit si mi-a placut cat de cat ce am vazut. Cel putin pentru banii astia (7,5 lei) era mai mult decat ok. E vb de rujul Gabrini Watershine lipstick, nuanta 113 (Gabrini??? Woooooaaa:))! Da, Gabrini)

         Acum sa va spun ce mi-a placut la acest ruj. Am apreciat in primul rand faptul ca mi-a fost dat in cutie de carton, pe care sunt trecute ingredientele si termenul de valabilitate. Imi mai place textura, e moale si , foarte important, nu imi usuca buzele, in conditiile in care pana si cu rujuri mai scumpe mi se intampla asta. Miroase relativ ok, nu are cine stie ce parfum, la pretul asta, dar nici nu are mirosul ala urat, de ruj (nu stiu la ce va duce pe voi gandul cand auziti "miros de ruj", dar eu am intiparit in minte ceva nu prea placut). Are putin sclipirici, sau cum sa-i zic, dar e foarte foarte discret, pentru mine e ok. 

        Ce nu mi-a placut foarte mult: ambalajul nu e exceptional, dar nu ma puteam astepta la mai mult de la un ruj ieftin. Nu tine foarte mult pe buze, desi e posibil ca eu sa fiu cauza, deoarece mananc tot ce am pe buze, astfel ca pe buzele mele nu tine nimic prea mult. 

       All in all, mie imi place, si cred ca o sa mai imi iau cateva nuante. 


      

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu