sâmbătă, 18 septembrie 2010

Leapsa pe muzica

Am vazut leapsa asta pe mai multe bloguri, prima data la Ramona  si ultima data la Anitta.   Sper ca nu se supara nimeni ca am preluat-o si eu. Mi-a placut ideea de prima data cand am vazut-o. So......:

1. Cum te simti azi?

Sunfun feat. Adaggio- So untrue

oo, da:))


2. Vei ajunge departe in viata?

Tori Amos- time

And it's Time Time Time
And it's Time Time Time
And it's Time Time Time
That you love
And it's Time Time Time

3. Cum te vad prietenii tai?

Mariah Carey- My all

posibil:))


4. Te vei casatori vreodata?

The Connells- '74-'75

irelevant, zic eu


5. Care e tema preferata a celui mai bun prieten?

Dya- Feel

nu stiu ce sa zic


6. Care e povestea vietii tale?

Rachael Yamagata- Under my skin
And I don't know what my intentions are
They're speaking in a different tongue
And deep inside, I'm not as tough as I seem
But I won't let you know

sa zicem....

7. Cum era in liceu?

Tori Amos- A case of you

again, irelevant...


8. Cum poti avansa in viata?

Nicole Scherzinger- By my side

On my own probabil:D


9. Care e cel mai fain lucru la prietenii tai?

Dolores O'Riordan- When we were young

Probabil faptul ca ne petrecem tineretea impreuna:))


10. Ce se preconizeaza pentru week-end?

Toni Braxton- Unbreak my heart

awwww:))


11. Ce cantec te descrie cel mai bine?

Tori Amos- Sweet Sangria

irelevant, da, din nou


12. Dar pe bunicii tai?

F. R. David- Words


 13. Cum iti merge in viata?

Dj Project- In lumea ta

True, traiesc intr-o lume a mea, si-mi merge bine, zic eu:d


14. Ce melodie iti va canta la inmormantare?

John Travolta & Olivia Newton- Summer nights

Macar sa nu fie o atmosfera trista:))


15. Cum te vede restul lumii?

Maria Mena- I'm on your side


16. Vei avea o viata fericita?

Stevie Wonder- I just called to say I love you


17. Ce cred prietenii cu adevarat despre tine?

Peabo Bryson & Celine Dion- A whole new world


18. Sunt persoane care te doresc in secret?

Michael Buble- Everything

Merge si asta:))


19. Cum sa ma fericesc singura?

N.O.H.A- Tu Cafe

Ma mai fericesc uneori si asa:))


20. Ce ar trebui sa faci cu viata ta?

Leona Lewis- Run

Sa fug de viata sau prin ea, sau cum?:)))


O dau mai departe oricui nu a facut-o deja....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu