miercuri, 2 noiembrie 2011

Happy moments......

         Hello, people care-mi citesc blogul din cand in cand, atunci cand mai postez si eu!:D
         Am crezut ca dupa ce incepe facultatea voi avea mai mult timp liber, dar de unde.... Pana acum chiar nu prea am avut timp nici sa respir. Am fost implicata in vreo doua proiecte in cadrul ELSA, care au necesitat foarte mult timp, dar pot spune ca au meritat. In urmatoarele doua saptamani voi face practica, motiv pentru care imi veti simti lipsa din nou (sau nu). Problema este ca inca nu m-am apucat de invatat....deloc! Si ar cam trebui, pentru ca imediat vin partialele. Neinteresant, da....
         De ce happy moments? Pentru ca sunt happy. De ce sunt happy? Pentru ca pot....
         Ha.......Va spun, va spun. Ieri am fost acceptata pentru o bursa Erasmus in Granada, Spania. In al doilea semestru imi iau zborul pentru un intreg semestru:X. Sunt asa emotionata si fericita. Abia astept. Promit sa va povestesc tot, tot, tot, cu lux de amanunte.
         Voi incerca sa revin cat mai curand.

         Va puuup:*

4 comentarii: