sâmbătă, 16 octombrie 2010

Review Clinique-Blended Face Powder

      Mda, degeaba mi-am scuzat absenta, ca am lipsit iar o gramada de timp. Momentan, blogul nu e o prioritate pentru mine, si cum sunt mai mult plecata decat acasa, nu gasesc deloc timp sa postez.
     
      In seara asta va voi vorbi despre pudra Clinique-Blended Face, care mie imi place destul de mult si pe care o recomand (daca sunteti dispuse sa dati atat pe o pudra).

     Nu stiu exact cat costa, pe net am gasit mai multe preturi invartindu-se in jur de 140 roni. Sper sa nu fiu informata gresit. Eu am primit-o de la o prietena pentru care nuanta era prea inchisa. I-am dat in schimb pudra mea de la Rimmel, care era cam deschisa pentru mine.Eu am nuanta Transparency 3 si pot spune ca daca aveti tenul deschis cu siguranta nu vi se va potrivi. Eu am tenul mai degraba inchis la culoare si mi se potriveste foarte bine.

      Am vazut pe net ca pudra se vinde impreuna cu o pensula, dupa cum puteti observa in imagine, insa eu am primit-o fara pensula de la prietena mea, deci nu ma pot pronunta in privinta ei. O aplic cu o pensula de pudra obisnuita si e ok.

       Ambalajul e unul absolut normal, cam ca toate pudrele pulbere, insa ma enerveaza oarecum faptul ca are gaurelele alea prea mari si uneori se aduna produsul deasupra capacelului si ma chinui sa il pun inapoi, pentru ca altfel risipesc foarte mult produs.

       Textura este destul de fina, nu lasa aspect de masca, insa daca aplici prea mult nu se vede prea bine. Se poate folosi si fara fond de ten, desi pe mine nu ma prea incanta asa.

       Per total, o recomand, dupa cum spuneam si mai sus. Si totusi, eu nu stiu daca as da 140-150 roni pe ea, cand exista si alternative mai ieftine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu