sâmbătă, 18 iunie 2011

Cat de mult e prea mult???

     Azi am mers cu prietena mea, Ana, in mall si cum nu mancasem inainte ne-am gandit sa mergem la McDonalds. (nu, nu mananc in fiecare zi junk food, dar uneori o mai comit).
     Am mers eu sa comand si cand sa deschid gura, am uitat ce vroia Ana:)). Varsta e de vina. M-am intors repede la ea sa o intreb si cand sa ma intorc la aceeasi fata la care fusesem inainte, pe la mijlocul drumului am fost abordata de o alta domnisoara dornica sa ma serveasca. Si-a spus poezia si i-am zis ca vreau un meniu McChicken mediu. La care ea incepe: "Nu doriti sa va fac meniul mare? Este doar cu doi lei in plus si primiti cadou un pahar de colectie." Eu ii raspund frumos: "Nu, vreau mediu. Si din cate vad, paharul il primesc si pentru un meniu mediu." Ea nu se lasa: "Da, asa-i, dar sunt doar doi lei in plus." Eu: "Nu, vreau un mediu mediu!" Ea: "Sunt doar doi lei." Mai avea putin si imi spunea ca imi da ea doi lei, numai sa imi iau meniu mare:)).  Intr-un final m-am facut inteleasa si mi-a adus un meniu mediu.
         Eu inteleg ca asta o fi politica lor, dar ar trebui totusi sa stie cand sa se opreasca. Nu poti sa tragi de client in halul asta. Ok, mi-ai prezentat oferta, am refuzat politicos, totul bine si frumos. Dar ce rost isi are o discutie de 3 minute in contradictoriu in care sa iti repet aceeasi chestie? Cred ca a inteles gresit cand i s-a prezentat modul in care sa abordeze clientii. Sunt eu prea dura sau si pe voi va agaseaza fazele de genul asta?

9 comentarii:

  1. si pe mine ma enerveaza fazele astea..si dau de multe la tot pasu' asta e..ce sa facem:)) si la o chestie asa minora e chiar absurd sa insiste..poate chiar nu poti manca/bea meniu mare:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact. Nu mi-era de doi lei, dar m-a scos din sarite atitudinea aia. Am cerut mediu pentru ca vroiam mediu. Punct.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu imi place nici mie atitudinea aceasta. Cred ca e suficient sa isi prezinte oferta si mai departe eu aleg daca accept sau nu.
    P.S. Ce sugestiva e poza!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca e un marketing persuasiv, enervant de altfel, dar recunosc ca mi s-a intamplat de cateva ori pur si simplu sa nu pot refuza o persoana de genul si oferta ei. Si am cumparat asa cum a vrut ea :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, stiu senzatia. Si mie imi e greu uneori sa spun nu. Si in astfel de situatii, si prietenilor mei, si altor persoane.... Dar mi-am dat seama ca ar cam fi cazul sa invat sa imi impun punctul de vedere. Nici macar nu e atat de greu:).

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am patit dar m as enerva.e enervant:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu mai aveam putin si ma pufnea rasul. Era atat de inexpresiva in timp ce isi spunea poezia.... Dar da, e enervant....

    RăspundețiȘtergere
  8. La mine e ceva obisnuit sa faca asa. Eu imi iau McPuisor de obicei si mereu aceeasi chesti: "Nu doriti si o portie de cartofi?" "Dar un shake?" Pfff...Am cerut un McPuisor, nu?:)
    Asa-s invatati toti sa fac, cam peste tot. E totusi prea agresiv, o colega de-a mea, mai moale din fire, in loc de un McPuisor s-a ales cu el, cu o portie de cartofi plus shake..n-a stiut sa refuze:))
    Dar ei te intreaba pe un ton de ala "Nu doriti.." de parca iti dau ei gratis, din partea casei:))

    RăspundețiȘtergere
  9. hah' ideea e ca ele/ei chiar nu ar agasa clienti insa sefi probabil le stau pe cap si ii pun sa tot intrebe si sa faca astfel incat sa vanda cat mai mult...e trist.

    RăspundețiȘtergere